HomeEvenementenFuture Under Our Skin 2023

Future Under Our Skin 2023

FUTURE UNDER OUR SKIN
Naar meer empathie in biomedische techniek

Future under our skin (FUOS) is het platform dat op dinsdag 28 november plaatsvindt op de Universiteit Twente (TechMed Centre). Het draait om de gedeelde visie om de menselijke huid in te zetten als een transformatief platform om de kwaliteit van leven voor de gebruikers te verbeteren. Ongetwijfeld draagt deze collectieve inspanning het potentieel in zich om een duidelijkere en uitgebreidere visie te vormen, een revolutie te ontketenen in de manier waarop we innovatie benaderen, uitdagingen op het gebied van regelgeving overwinnen en bijdragen aan een duurzame wereld door de ecologische voetafdruk van huidgerelateerde technologieën te verkleinen. Met elke stap voorwaarts straalt FUOS als een baken van hoop, dat het pad verlicht naar een toekomst waarin het onaangeboorde potentieel van de menselijke huid, wanneer dit wordt benut door samenwerking, ongekende mogelijkheden ontsluit om levens te verrijken, wetenschappelijke ontdekkingen te stimuleren en betekenisvolle transformaties op wereldschaal te bevorderen.

Waarom we denken dat je zou moeten deelnemen aan FUOS23

1 volledige dag met 2 inspirerende events

Op 28 november live in het TechMed Centre (op de campus van de Universiteit Twente | Enschede) organiseren we 2 aparte onderscheidende evenementen: het Expert Symposium en het Citizen Experience Event. Deze bijeenkomsten zijn gericht op wederzijdse informatie-uitwisseling, inspiratie en de mogelijkheid om elkaar beter te leren kennen, met als uiteindelijk doel het verkennen van mogelijke samenwerkingen. Bekijk de programma's van beide evenementen om te bepalen welk evenement het beste aansluit bij jouw interesses en voorkeuren voor deelname.

HIGHLIGHT van het PLATFORM

Neem een kijkje in de FUOS-ervaring

De eerste editie van FUOS vond plaats in april 2019. Het evenement verzamelde wetenschappers, artsen, tatoeëerders, studenten en burgers in het algemeen rond de functionalisering van de huid. Samen verkenden we het potentieel voor co-creatie met gezonde burgers, patiënten, ondernemingen en andere belanghebbenden. We zijn tot een open visie gekomen over de huidige en toekomstige rol van onze huid, als platform voor het verbeteren van de kwaliteit van leven.

>> Bekijk de aftermovie

ORGANISATie

FUOS23 wordt georganiseerd en mogelijk gemaakt door de samenwerking van verschillende organisaties. Op verschillende manieren zijn zij gevallen voor het optimaliseren van de gezondheid door het gebruik van medische technologie.