HomeEvenementenTechMed Research Day

TechMed Research Day 2023 editie

Markeer uw agenda voor 15 juni 2023 en kom naar de prestigieuze TechMed Research Day in het TechMed Centre voor een boeiende en informatieve dag. Dit dagvullende programma belooft gevuld te zijn met inspirerende presentaties door gewaardeerde onderzoekers verbonden aan het TechMed Centre Institute.

Een van de hoogtepunten van het evenement is de mogelijkheid om kennis te maken met baanbrekende onderzoeksprojecten van uw collega's van verschillende afdelingen. We nodigen alle TechMed-afdelingen uit om een integrale rol te spelen in het programma door hun nieuwste bevindingen te delen via presentaties, pitches, posterpresentaties of demo's. Dit is een unieke kans om van elkaar te leren en de samenwerking binnen de levendige TechMed-gemeenschap te bevorderen.

Maar dat is nog niet alles! De TechMed Research Day biedt ook een uniek inzicht in de werking van het TechMed Centre Institute. Leer meer over wat het instituut inhoudt en hoe het u kan helpen bij uw onderzoeksinspanningen. Met meer dan 700 medewerkers die momenteel verbonden zijn aan het instituut via meer dan 45 afdelingen en andere divisies, biedt dit evenement een waardevolle kans om te netwerken, contact te leggen met collega-onderzoekers en een beter inzicht te krijgen in de collectieve inspanningen om duurzame gezondheidszorg te verbeteren door middel van gepersonaliseerde technologie.

Waar & Wanneer

• Datum: 15 juni 2023
  • Tijd: Volledige dag
  • Taal: Engels
  • Formaat: Live event (geen digitale optie)
  • Locatie: TechMed Centre (Technohal nr. 18) op de campus van de Universiteit Twente

Voor wie

De TechMed Research Day is bedoeld voor alle onderzoekers en stafleden van de Universiteit Twente die werkzaam binnen het domein TechMed: van AIO's tot PI's, van Postdocs tot TechMed supporting staf (TMO/TMR).

Terugblik op de editie van 2022

Op 16 juni vond de TechMed Research Day plaats en we hadden veel plezier! Het was natuurlijk erg leuk om elkaar weer eens live te ontmoeten, maar bovenal maakte het gepresenteerde onderzoek ons erg trots: jullie werken aan mooie projecten! Het maakt ons nieuwsgierig naar het vervolg en al het andere onderzoek dat niet eens gepresenteerd werd. We willen iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het programma. Samen hebben we dit evenement tot een succes gemaakt!

Tijdens de postersessie werden meer dan 30 posters gepresenteerd en beoordeeld door de aanwezigen. Eigenlijk waren alle posters erg goed, maar er zijn 3 winnaars door jullie gekozen: Alexis Wolfel (DBE), Lisa Rutten (M3i) en Marijn Mulder (CRPH).

Bekijk alle foto's van de 2022 editie
Klik hier