HomeEvenementenNobel lezingen

Nobel lezingen

De Nobelprijzen voor natuurkunde, chemie en geneeskunde worden ieder jaar in oktober toegekend. Nieuwsgierig naar wie dit jaar de eer mag krijgen? Kom dan naar de jaarlijkse Nobel Lezingen die de faculteit TNW samen met Studium Generale organiseert. Wetenschappers en journalisten leggen in heldere taal uit waar deze prijzen over gaan en wie ze gewonnen heeft. Houd onze website in de gaten voor de sprekers: www.utwente.nl/sg of volg ons op sociale media. In vorige edities hadden wij te gast: Govert Schilling, Gorben Pijlman, Armagan Kocer en Kerensa Broersen (om er slechts een paar te noemen).

Moderator: prof. dr. ir. Gertjan Koster (TNW). In samenwerking met Arago, Alembic en Ockham.

Buffet tussen 17:30-18:30 in Vrijhof Foyer. Studenten: gratis / niet-studenten betalen €12,50. Aanmelden via a.heukels@utwente.nl. Lezingen: toegang vrij en aanmelden niet nodig.

Lezing in het Engels