HomeEvenementenClimate Event 2024
Annabel Jeuring

Climate Event 2024 Connecting science to society

Het Climate Centre van de Universiteit Twente nodigt je met trots uit voor het eerste jaarlijkse Climate Event op 5 november 2024. Kom bij deze eerste editie van het Climate Event in contact met onderzoekers, professionals uit het bedrijfsleven, beleidsmakers en studenten die willen samenwerken om klimaatverandering aan te pakken. Doe mee en werk samen voor een duurzame toekomst voor onze planeet!

Dit evenement is in het Engels.

Schrijf je vooraf in voor het Climate Event en ontvang een uitnodiging wanneer registratie is geopend
Klik om je in te schrijven

Over het programma

Het Climate Event biedt een gevarieerd en inspirerend programma, met daarnaast volop netwerkmogelijkheden. Luister naar inspirerende keynote sprekers, voorlopers op het gebied van klimaatuitdagingen. Neem deel aan een van de drie thematische parallelsessies over energie, weersextremen of smart sustainable industry en ontdek het baanbrekende onderzoek van de Universiteit Twente. Ontmoet onderzoekers & professionals uit de industrie en vindt samenwerkingspartners bij de posterpresentatiemarkt in de centrale hal.

Highlights van het Climate Event

• Ontdek de nieuwste klimaatgerelateerde innovaties en onderzoeken aan de Universiteit Twente
  • Breid je netwerk uit: kom in contact met 200 onderzoekers, professionals uit het bedrijfsleven, beleidsmakers en studenten
  • Laat je inspireren door toonaangevende keynote sprekers en in thematische parallelsessies
  • Gehost in het Beste Gebouw van het Jaar 2024, de ITC Faculteit op de prachtige campus van de Universiteit Twente

Over het Climate Centre

Als Climate Centre is het onze missie om studenten, medewerkers en de samenleving te helpen hun impact op de wereldwijde klimaatuitdagingen te maximaliseren. Ons strategisch doel is om de sterke punten van de Universiteit Twente op het gebied van klimaatgerelateerd onderzoek en onderwijs te bevorderen en met elkaar te verbinden, samen te werken met stakeholders om de impact te vergroten, een gevoel van gemeenschap te faciliteren en een duidelijk oor, gezicht en stem te bieden aan de wereld.

We verwelkomen alle studenten, medewerkers en partners die willen bijdragen aan klimaatoplossingen door middel van gezamenlijke acties, kennis en expertise ontwikkeling.

Nieuwsgierig naar meer? Bezoek onze website op utwente.nl/climatecentre.

Climate Event 2024 Connecting science to society
Registreer