HomeEvenementenIDE Alumni dag

IDE Alumni dag

Daedalus wil alle IDE afgestudeerden uitnodigen voor de Alumni Activiteitendag 2024!

Noteer de datum in uw agenda, want op zaterdag 16 november krijgt u de kans om samen te komen en te netwerken met mede IDE afgestudeerden en om de campus weer te verkennen.

Wat te verwachten? Een middag en avond vol met activiteiten op de campus van de UT, inclusief avondeten, drankjes en snacks.

Wanneer? Zaterdag 16 november 2024, van 16:00 tot 22:30.

Meer details, inclusief de kosten en de mogelijkheid om u definitief in te schrijven voor deze activiteitendag, zullen zo snel mogelijk gedeeld worden. Noteer de datum alvast in uw agenda!

Ben je er graag bij?
Meld je hier aan!

Het 23ste bestuur van S.G. Daedalus kijkt ernaar uit om het evenement te organiseren en hoopt u hier te zien!

Heb je vragen? Neem contact met Daedalus, mail secretary@daedalus.utwente.nl of stuur een bericht naar Sanne Duwel (Secretary) via +31 6 1706 1062