HomeEvenementenOnline informatiebijeenkomst deeltijdopleiding Digital Design & Architecture

Online informatiebijeenkomst deeltijdopleiding Digital Design & Architecture

Van code naar creatie, ontwerp de digitale wereld van morgen

Op vrijdag 8 maart van 12:30 uur tot 14:00 uur vindt er een online informatiebijeenkomst plaats voor de post academische opleiding Digital Design & Architecture.

In de deeltijdopleiding Digital Design & Architecture leer je alles wat je in huis moet hebben om een digital toparchitect te worden en het transformatieproces in goede banen te leiden. Je leert (architectuur-)oplossingen ontwerpen, implementeren, onderhouden en beheren. Je oefent op diverse casussen om een vraagstuk grondig te analyseren en de gewenste verandering in de juiste context –  inclusief stakeholders en relevante domeinen – te bepalen. Dit doe je aan de hand van relevante theorieën en modellen. Belangrijk hierbij is het delen van ervaringen met peers en collega studenten van de opleiding.

Bekijk het programma van de informatiebijeenkomst hier

Online informatiebijeenkomst deeltijdopleiding Digital Design & Architecture
Registreer