HomeEvenementenYoung alumni summer meetup

Young alumni summer meetup

KICK OFF THE SUMMER WITH FELLOW UT YOUNG ALUMNI!

Remember those carefree UT days?  It's time to relive some of that magic (minus the textbooks, projects, exams, etc.) at the Young Alumni Summer Meetup in Scheveningen!

Join us on Friday, July 19th, at the coolest beach club in town, DownUnderBeach, for an evening of:

• Catching up with old UT buddies (and making some new ones!)
  • Sipping drinks under the summer sun 🌞 (or maybe inside, depending on the Dutch weather, you know it )
  • Devouring delicious pizza 🍕(because, well, pizza goes well with everything)
  • Having a blast by the beach!

All for just €25 🎟️ (including drinks, pizza, and endless good vibes!).
Spaces are limited, so snag your ticket now.

Join the Young Alumni summer meetup on Friday, July 19th at DownUnderBeach club, Scheveningen.

DownUnderBeach club, Scheveningen

Datum en locatie: Vrijdag 19 juli 18:00 uur bij de DownUnderBeach club, Scheveningen.

Drankjes en pizza: Bijpraten met studievrienden en maak nieuwe connecties onder het genot van een drankje en de beroemde 1-meter pizza.

Deelnamekosten: €25 per persoon (inclusief drankjes, pizza en gezelligheid)

Houd er rekening mee dat er voor dit evenement plaats is voor maximaal 35-40 personen, er is dus een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Kom in contact met mede-alumni, breid je netwerk uit en geniet van een mooie avond!
Schrijf je nu in