HomeEvenementenOSC NL National Open Science Week

OSC NL National Open Science Week 23 to 27 September

Om de cruciale rol van Open Science in de vooruitgang van de wetenschap te vieren en te erkennen, organiseert het Netwerk van Open Science Communities in Nederland (OSC-NL) de eerste OSC-NL Nationale Open Science Week van 23 tot en met 27 september 2024.

De Open Science Community Twente (OSCT) draagt bij aan de Nationale Open Science Week door verschillende evenementen te organiseren. Wij nodigen alle mensen die geïnteresseerd zijn in Open Science van harte uit om deel te nemen aan evenementen die tijdens deze week zullen plaatsvinden. Daarnaast worden er Open Science informatiestands geplaatst op de UT-faculteiten. Een compleet overzicht van de Nationale Open Science Week op de Universiteit Twente, inclusief registratiegegevens, is te vinden op onze website openscience-twente.com.

Tom Veldkamp, (Rector Magnificus)

Wij van de Universiteit Twente zetten ons in om een transparante, collaboratieve en inclusieve onderzoekscultuur te bevorderen.

Tom Veldkamp, (Rector Magnificus)

Meer informatie

De OSC-NL Nationale Open Science Week vindt plaats van 23 tot en met 27 september. De evenementen die tijdens deze week worden georganiseerd zijn voor iedereen toegankelijk na registratie (indien van toepassing). Meer informatie is te vinden op de OSCT website.