HomeNieuws & eventsBedrijfskunde / STRESS Congres en Bedrijfsbeurs

Bedrijfskunde / STRESS Congres en Bedrijfsbeurs

KOM NAAR ‘FORM OUR FUTURE’: STRESS CONGRES 2024!

De Studievereniging STRESS en de Alumni Vereniging Bekader nodigen met enthousiasme alle alumni van de Universiteit Twente en hun bedrijven uit voor het jaarlijkse Congres, FORM OUR FUTURE. Dit evenement dient als het belangrijkste bedrijven- en carrière evenement voor studenten en alumni van de Business Administration-programma's aan de UT.

Noteer de datum alvast - 27 februari 2024 - want de editie van dit jaar belooft onvergetelijk te worden! Het evenement zal worden gehouden op het Twente Airport.

Evenement Hoogtepunten:

• Bedrijvenmarkt: Maak verbinding met- en ontdek kansen bij meer dan 18 toonaangevende bedrijven, waaronder Nike, ASML, Aeves Benefit, Deloitte, Ministry of Foreign Affairs, iTrainee, en nog veel meer.
  • Opening Presentatie: Sluit je aan bij Maria Grazia Testa voor inzichten in leiderschap, strategie en de richting van wereldwijde organisaties, met een focus op duurzame overgang, transformatie en operationele opschaling.
  • Netwerkmogelijkheden: Ga in gesprek met mede-alumni, studenten en werkgevers tijdens de Bedrijvenmarkt, de lunch, casusbesprekingen en informele borrels.

Evenement Schema:

• 9:00-9:30: Welkom met koffie/thee
  • 9:30-10:45: Opening presentatie door Maria Grazia Testa
  • 10:45-12:15: Bedrijvenbeurs
  • 12:15-13:15: Lunch (Registratie vereist)
  • 13:15-16:00: Casusbesprekingen en trainingen
  • 16:00-16:30: Alumni presentaties
  • 16:30-17:45: Informele borrel (Registratie vereist)

Registratiegegevens:

• Alumni Registratie: Click hier
  • Klik hier Bedrijfsregistratie: Neem contact op met de organisatie van het congres via stresscongress@stress.utwente.nl of bel 053 489 3527

Voor meer informatie, inclusief het volledige schema, deelnemende bedrijven, sprekers en meer, bezoek onze website: STRESS Congres 2024