HomeNieuws & eventsMedical Imaging Symposium voor PhDs en Postdocs 2025

Medical Imaging Symposium voor PhDs en Postdocs 2025

Na een succesvolle terugkeer van MISP² in 2024, zetten we het evenement voort in 2025 aan de Universiteit Twente! MISP² is een jaarlijks symposium voor in Nederland gevestigde promovendi en postdoctorale onderzoekers in medische beeldvorming. Het evenement dient als een platform voor netwerken en het delen van uw onderzoek, waarbij samenwerking en kennisuitwisseling in het veld van medische beeldvorming worden bevorderd.

Algemene informatie
  • Datum: 15 januari 2025
  • Tijd: 10.00 - 17.00 (drankjes 17.00 - 18.00)
  • Locatie: TechMed Centre (gebouw nr. 18), op de campus van de Universiteit Twente, Hallenweg 5, Enschede
  • Taal: Engels

Voor wie: Alle PhDs en Postdocs werkzaam binnen het Medisch beeldvorming domein.

Het programma wordt binnenkort gecommuniceerd.

Registratie

Hoewel dit een gratis evenement is, willen we u erop wijzen dat registratie voor dit evenement niet vrijblijvend is. Als u niet kunt deelnemen aan het evenement waarvoor u zich al heeft geregistreerd, vragen wij u vriendelijk ons dit te laten weten door een e-mail te sturen naar dit e-mailadres.

Registratie zal spoedige geopend worden.

Vorige edities

MISP²:

• 2024: Amsterdam – Nederlands Kanker Instituut (https://medimagesymposium.github.io/about/)

MISP, de voorganger van MISP², vond voor het laatst plaats in:

• 2019: Groningen – Universitair Medisch Centrum
  • 2018: Rotterdam – Erasmus MC
  • 2017: Utrecht – Image Sciences Institute
  • 2016: Eindhoven – Technische Universiteit

Organisatie

MISP² wordt georganiseerd door leden van de onderzoeksgroepen Mathematics of Imaging & AI (MIA), Physics of Fluids (POF) en Multi-Modality Medical Imaging (M3I) aan de Universiteit Twente - TechMed Centre.

Je kunt ons bereiken via e-mail en volg ons mediakanaal op X @MISP2_NL.