HomeNieuwsNieuwe toetsruimte Therm

Nieuwe toetsruimte Therm

Half september beschikt de UT over een nieuwe ruimte die speciaal is ingericht voor het afnemen van toetsen. De zaal (aan het Capitool 40a, ingang Thermen)biedt plaats aan 250 studenten en wordt uitgerust met een werkkamer voor docenten. Docenten kunnen op deze manier tijdens de toets eigen werkzaamheden oppakken, terwijl zij tegelijkertijd aanwezig zijn voor inhoudelijke vragen. Naast deze zaal is er een tiental kamers beschikbaar voor bijzondere situaties, waarbij studenten apart moeten zitten. Omdat deze voorzieningen allen ondergebracht worden in hetzelfde gebouw, worden externe surveillanten ingezet om het toezicht te garanderen voor alle groepen studenten.

Heb je vragen over de tentamenorganisatie, neem dan contact op met het tentamenbureau van je faculteit.