HomeNieuwsHolland Scholarship voor UT- studenten

Holland Scholarship voor UT- studenten

Het Holland Scholarship is een beurs van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap én de Universiteit Twente. De beurs is voor studenten die willen studeren, stage lopen of een onderzoek doen buiten de Europese Economische Ruimte (EER). De EER bestaat uit de EU, Liechtenstein, IJsland en Noorwegen. De UT doet mee aan het Holland Scholarship en stelt 17 beurzen van € 1.250 beschikbaar.

Wil je als UT- student een studie, stage of onderzoek buiten Europa doen? Wil jij je persoonlijk ontwikkelen en een schat aan ervaring opdoen? Verleg dan nu je grenzen en onderscheid je door een internationale ervaring.

Beursbedrag
De beurs bestaat uit een eenmalig bedrag van € 1.250 en is een tegemoetkoming in je studiekosten.

Voor wie?

·         Je volgt een voltijd opleiding aan de Universiteit Twente

·         Je gaat voor minimaal drie maanden en 15 ECTS naar het buitenland.

·         Je studie, stage of onderzoek vindt plaats in een land buiten de EER.

Aanvragen
Wil je gebruikmaken van de Holland Scholarship? Ga dan naar de informatie over het Holland Scholarship via http://www.utwente.nl/studyabroad/study/files/holland-scholarship/