HomeNieuwsStrategic International Experience Grantsvoor samenwerking met Universiteit van Waterloo open voor ondersteunend personeel

De Universiteit van Waterloo (UW) (Canada) en de Universiteit Twente (UT) hebben vandaag de Transatlantic SEED-financieringsoproep voor 2024-2025 gelanceerd: de Strategic International Experience Grants (SIEG).

De SIEG biedt medewerkers van zowel de UW als de UT de mogelijkheid om tussen de twee instellingen te reizen om best practices uit te wisselen en internationale ervaringen te bieden aan medewerkers die samenwerken met interessante eenheden binnen de partnerinstelling.

Aan de Universiteit Twente zullen succesvolle aanvragers naar de Universiteit van Waterloo reizen voor een flexibele duur die door beide instellingen is overeengekomen. De SIEG kent maximaal EUR 2.750 toe aan vier succesvolle aanvragers.

Alle informatie en het aanvraagformulier vind je in het Engelstalige bericht. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Margriet Dekkers, International Strategic Partnership Coordinator: m.a.h.dekkers@utwente.nl.