UTAlumni CommunityAgendaWomen in Electrical Engineering

Women in Electrical Engineering

Waarom kiezen vrouwen voor het onderzoeksveld elektrotechniek? Wat inspireert hen, wat heeft hun opleiding hen geboden en hoe staan ze vandaag de dag in de maatschappij?

We nodigen vier inspirerende vrouwen uit die hun visie geven op het bereiken van succes, carrièreplannen en misschien wel het veranderen van deze traditionele mannenwereld in een wereld met meer vrouwen. Zodra we de namen van deze Electrical Engineering dames weten, zullen we ze publiceren op de KIVI website.

Dit evenement wordt georganiseerd door de afdeling Electrical Engineering (EEMCS) in samenwerking met KIVI Studenten Twente (KST) en KIVI Netwerk Vrouwelijke Ingenieurs (NVI). We hopen (Ph.D.) studenten, young professionals, carrièretijgers, alumni en iedereen die Electrical Engineering een warm hart toedraagt te verwelkomen.

• 14.15u Inloopmoment
  • 14.20u Welkomstwoord door Cora Salm, opleidingsdirecteur Electrical Engineering
  • 14.30u Lezing 1
  • 15.00u Lezing 2
  • 15.30u Koffie-/theepauze
  • 16.00u Hoorcollege 3
  • 16.30u Lezing 4
  • 17.00u Informatie Women in Tech
  • 17.15u Meet & Greet met hapjes en drankjes

* Zodra alle sprekers bekend zijn vermelden we dit in het programma.

Kosten: 5 euro voor KIVI-leden, alumni, UT-medewerkers, etc. Voor studenten (bachelor en master) is de toegang gratis. De prijs is inclusief catering.

📆 4 Oktober
⏰ 14.15u