UTAlumni NetwerkAgendaKwadrant regioborrel Utrecht

Kwadrant regioborrel Utrecht

Na een succesvolle borrel op 1 december 2023, is het tijd om weer eens bij elkaar te komen met de leden van Kwadrant! We hebben de nostalgie van onze studententijd in het Oosten mogen beleven, maar nu is het moment daar om wat meer richting het Westen te verschuiven.

Op 8 maart organiseert Kwadrant om 20:00 een regioborrel in ‘t Taphuys in Utrecht. Tijdens deze borrel kunnen we napraten over hoe tof de vorige borrel was en gewoon lekker bijkletsen met elkaar. Meer gedetailleerde en praktische informatie zal spoedig volgen, voor nu is het voldoende om dit formulier in te vullen om op de hoogte gehouden te worden over de activiteit.

Deze keer zal er geen eten geregeld worden door Kwadrant, maar voel je vooral vrij om samen met elkaar van tevoren een leuk tentje op te zoeken.

We hopen veel van jullie te zien op 8 maart. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, schroom dan niet om ons te mailen op verenigingkwadrant@gmail.com.

Nog geen lid? Regel dat snel door dit formulier in te vullen.

Kwadrant regioborrel Utrecht
Registreer