UTAlumni NetwerkAgendaAlumni Reünie voor BMT/TG alumni
S.V. Paradoks

Alumni Reünie voor BMT/TG alumni

Op 1 juni organiseert S.V. Paradoks een reünie voor haar alumni. Het wordt een dag vol inspiratie en gezelligheid, met leuke activiteiten en de kans om oude banden aan te halen. Je kunt je nog aanmelden t/m zondag 26 mei. En vergeet vooral niet je medestudenten van toen  mee te nemen voor een dag vol verbinding en inspiratie!

Dit zijn de programmaonderdelen:

Tour over het universiteitsterrein: Ontdek de nieuwste ontwikkelingen en veranderingen op de campus tijdens een rondleiding.
Diner: Geniet van een heerlijk diner en praat bij met mede-alumni en huidige leden.
Alumni-spreker: Tim Boers, oud-bestuurder van Paradoks en huidig opleidingsmanager, deelt zijn ervaringen en inzichten.
Afsluitende borrel: Netwerken en herinneringen delen onder het genot van een drankje.

Mis het niet, schrijf je nu in! Dat kan nog t/m zondag 26 mei!

Binnenkort is er meer informatie te vinden op de website.

📆 Datum: zaterdag 1 juni, inloop tussen 14.30 – 15.00
🏢 Locatie: Technohal, Campus, Universiteit Twente