UTAlumni NetwerkAgendaWomen in Tech Twente

Women in Tech Twente Bijeenkomst

WOMEN IN TECH TWENTE IS EEN PLEK WAAR VROUWEN IN DE TECH- EN ENGINEERINGSECTOR ELKAAR ONTMOETEN, VERHALEN DELEN EN ELKAAR STEUNEN BIJ HET NAVIGEREN DOOR HET TECHNOLOGIELANDSCHAP.

Of je nu een codeerninja bent, een projectengineer, een aspirant-techneut of gewoon nieuwsgierig naar tech, deze community is jouw hub voor verbinding, ondersteuning en groei.
🚀 Wat kun je verwachten van deze community:

• Boeiende meet-ups: regelmatige bijeenkomsten om met elkaar in contact te komen, ervaringen te delen en van elkaar te leren.
  • Ondersteunend netwerk: connecties met gelijkgestemde vrouwen in de techindustrie.
  • Leermogelijkheden: workshops, discussies en evenementen die ontworpen zijn om je vaardigheden en kennis te vergroten.
  • Empowerment

Wie moet meedoen?
Women in Tech Twente staat open voor alle vrouwen die geïnteresseerd of betrokken zijn bij tech- en de engineeringsector, ongeacht hun ervaringsniveau. Of je nu een doorgewinterde professional bent, een student, of iemand die net begint met het verkennen van de tech wereld, je bent van harte welkom!