UTAlumni NetwerkAgendaWomen in Tech Twente meetup

Women in Tech Twente meetup

WOMEN IN TECH TWENTE IS EEN PLEK WAAR VROUWEN IN DE TECH- EN ENGINEERINGSECTOR ELKAAR ONTMOETEN, VERHALEN DELEN EN ELKAAR STEUNEN BIJ HET NAVIGEREN DOOR HET TECHNOLOGIELANDSCHAP.

Of je nu een codeerninja bent, een projectengineer, een aspirant-techneut of gewoon nieuwsgierig naar tech, deze community is jouw hub voor verbinding, ondersteuning en groei.

🚀 Wat kun je verwachten van deze community:

• Boeiende meet-ups: regelmatige bijeenkomsten om met elkaar in contact te komen, ervaringen te delen en van elkaar te leren.
  • Ondersteunend netwerk: connecties met gelijkgestemde vrouwen in de techindustrie.
  • Leermogelijkheden: workshops, discussies en evenementen die ontworpen zijn om je vaardigheden en kennis te vergroten.
  • Empowerment
  • Meer informatie kan je vinden op www.womenintechtwente.nl

👭Wie moet meedoen?

Women in Tech Twente staat open voor alle vrouwen die geïnteresseerd of betrokken zijn bij tech- en de engineeringsector, ongeacht hun ervaringsniveau. Of je nu een doorgewinterde professional bent, een student, of iemand die net begint met het verkennen van de tech wereld, je bent van harte welkom!

Op 12 september staat de derde event van het jaar op de planning, met als thema Ondernemerschap.
Schrijf je in!
Inspirerende vrouwen die allemaal hun eigen bedrijf zijn begonnen staan deze avond voor jullie klaar om jullie te vertellen over hun ervaringen door middel van presentaties en een discussiepanel. Heb jij altijd al een start-up willen beginnen, of ben je simpelweg geïnteresseerd in het ondernemerschap?
  • Data: 12 september, 2024 van 6:00 PM tot 9:00 PM CEST
  • Locatie: TMC Hengelo. Industrieplein 1, Hengelo

De oprichters zijn UT alumna Linda Grafen en Barbara Jansink.