UTAlumni NetwerkNieuwsUitnodiging Alumni Talks: vrijdag 4 oktober!

Uitnodiging Alumni Talks: vrijdag 4 oktober!

Hoe bereik je je droom? Een droom die vormgeeft aan een ontwikkeling in de toekomst? Op vrijdag 4 oktober zijn drie vooraanstaande UT alumni terug op de campus en delen hun verrassende, vooruitstrevende of bewogen carrière en geven inzicht in de uitdagingen van hun huidige activiteiten. De rode draad: wat drijft hen? Een middag vol inspiratie voor iedere alumnus en andere geïnteresseerden. Volop mogelijkheden om vragen te stellen in de zaal of tijdens de borrel na afloop!

Sprekers 2024
Merel Boers – Technische Geneeskunde / PhD: Hoe pak je met AI een groot gezondheidsprobleem aan en ontwikkel je een succesvol en bruikbaar product? UT-alumna Merel Boers heeft dit bereikt met StrokeViewer, powered by Nicolab.

Maurice te Plate – Technische Natuurkunde: Van Twente naar het begin van een geheel nieuw hoofdstuk in de astronomie met de James Webb Space Telescope (JWST), een grote, voor infrarood geoptimaliseerde ruimtetelescoop, ontworpen om de eerste sterrenstelsels te vinden die zich in het vroege heelal hebben gevormd. Maurice is vanuit European Space Agency (ESA) gedetacheerd bij NASA voor het JWST-project als Systeem Integratie & Test Manager.

John Voppen -Industrial Engineering & Management: Van Twente tot alle uithoeken van Nederland. John Voppen is sinds 2019 CEO van ProRail en vertelt over zijn bijdrage aan de bereikbaarheid van Nederland. Inclusief de uitdagingen waarmee ProRail wordt geconfronteerd bij het moderniseren en toekomstbestendig maken van een overvol spoorwegsysteem.

En jij kunt bij deze editie van de Alumni Talks zijn! Koop je ticket via onderstaande link en verzeker jezelf van een plekje. Wij verheugen ons op je komst en zorgen ervoor dat er na afloop een lekker drankje klaarstaat in De Vestingbar!

Waar: Amfitheater Vrijhof
Wanneer: vrijdag 4 oktober 2024