UTAlumni CommunityNieuwsYoung alumni summer meetup

Young alumni summer meetup Strand en gezelligheid

De Young alumni Summer Meet-up was een enorm success! de yan heeft een groep alumni uit verschillende industriën bij elkaar gebracht om connecties te bouwen.

Voor zonsondergang, 18:00

Het evenementen heeft plaats gevonden het gezellige strandtent DownUnderBeach in Scheveningen. We zijn begonnen met het introduceren van het huidige board en het doel van het evenementen. Het event was erg spontaan en de combinatie van een relaxede sfeer en goed eten en drinken zorgde ervoor dat iedereen elkaar kon ontmoeten. We hadden een kaartspel met ijsbrekers meegenomen om op te starten. Tijdens het evenementen werd er heerlijke pizza geserveerd wat de sfeer alleen maar beter maakte, we hadden diepere gesprekken, leerde elkaar persoonlijker kennen en we praatte over iedereen’s ervaringen met werk, leven en ervaringen. Iedereen heeft iets bijzonders bij zich en het delen hiervan was erg mooi. Dit was daarna gevolgd met een prachtige zonsondergang met prachtige kleuren, blauw, roze, paars, goud, het was net zo mooi als de herinneringen van die avond.

Voor middernacht, 21:00

De avond ging door, gesprekken werden vrienden en iedereen kwam samen om plezier te hebben met alle alumni, ervaringen te delen en te genieten van een drankje met nieuwe vrienden. Het feit dat zo veel mensen langer bleven dan de eindtijd van het evenementen is een teken van een geslaagde avond, het is duidelijk dat de alumni de kans enorm waarderen om hun netwerk te verbreden met andere uit hetzelfde nest. Werken en leven in een nieuwe stad of land is altijd lastif, maar YAN zal er altijd zijn om samen met jou er door heen te komen.

Hou de Young Alumni Netwerk in de gaten, maak deel van de LinkedIn groep, volgs de YAN op Instagram, gebruik de hashtag #UTYAN om je ervaringen te delen.

De volgende meetup voor jonge alumni is in Rotterdam (11 oktober)
Rachel Lu COM'24
Communicatie officer YAN