UTFaculteitenBMSAgendaDomein Medische Fysiologie & eHealth

Domein Medische Fysiologie & eHealth

Het onderzoeksdomein Medische Fysiologie & eHealth Technologie is een van de 5 onderzoeksdomeinen binnen TechMed, waarin onderzoekers van verschillende groepen en faculteiten werken aan Medische Fysiologie of eHealth Technologie. Binnen deze domeinbijeenkomsten leren we van elkaar, delen we kennis van onderzoek, updates van TechMed en ontmoeten we elkaar informeel om mogelijk nieuwe samenwerkingen te vinden.

Graag nodigen we alle onderzoekers uit die onderzoek doen dat gerelateerd is aan dit thema. Bijvoorbeeld onderzoekers die werken aan de ontwikkeling van sensortechnologie, design van gezondheidstechnologie, data science in de gezondheidszorg, eHealth, technologie van ziekenhuis naar huis, etc.

Graag nodigen we je uit voor de volgende bijeenkomst op dinsdag 8 oktober, 12:00-13:00 @TechMed TL 1133.

Het thema van deze bijeenkomst is 'Sectorplannen', de agenda ziet er als volgt uit:

• 12.00-12.10 Welkom door Monique Tabak
  • 12.10-12.20 TechMed updates door Remke Burie
  • 12.20-12.35 Presentatie & discussie Sectorplan door Alexia Briassouli - Eerlijkheid, robuustheid en bias in AI
  • 12.35-12.50 Presentatie & discussie Sectorplan door Sebastian Schneider - Ontwikkeling van interactieve intelligente systemen voor coaching, (langdurige) mens-robot interactie en interactief robotleren
  • 12.50-13.00 AOB en informeel samenzijn

*neem je eigen lunch mee*

Voel je vrij om deze uitnodiging door te sturen naar collega's in jouw afdeling voor wie deze domeinbijeenkomst interessant kan zijn.

Als je vragen hebt, kun je mailen naar m.f.makkink@utwente.nl

Namens Prof.dr.ir. Michel van Putten (Klinische Neurofysiologie, TNW), Prof.dr.ir. Monique Tabak (Biomedical Signals & Systems, EEMCS), en dr. Annemarie Braakman (Psychologie, Gezondheid & Technologie, BMS)