UTFaculteitenBMSCompassievolle TechnologieNieuws blogCongres: Compassionate Mind Foundation

Congres: Compassionate Mind Foundation 9-12 Oktober

Van 9 tot 12 oktober organiseert de Compassionate Mind Foundation een internationaal congres in Birmingham. Voor iedereen die geïnteresseerd is in de recentste inzichten op het gebied van compassie, emotieregulatie en mentale gezondheid, is dit een niet te missen evenement.

Enkele hoogtepunten uit het programma zijn:

• Een diepgaande kijk op de het belang van het lichaam in onze psychologische processen door Dr. Graham Music.
  • Interessante symposia over de overgang van kindertijd naar adolescentie en het belang van compassie in dit kritieke stadium van ontwikkeling.
  • Werkshops die zich richten op diverse onderwerpen, van compassie in de opvoeding tot de toepassing ervan bij fysieke gezondheidsproblemen.
  • Een speciale online keynote door Dr. Dan Siegel, een vooraanstaand expert in het veld.

Voor diegenen die niet in staat zijn om persoonlijk aanwezig te zijn, biedt het congres de mogelijkheid om via een livestream deel te nemen.

Meer informatie en het volledige programma vindt u op: https://www.compassionatemind.co.uk/cmf-conference-2023