UTFaculteitenBMSNieuwsBMS UTQ Ceremonie

BMS UTQ Ceremonie (December 2023)

Op 12 december 2023, vierden we de prestaties van de nieuwste lichting BMS BKO-afgestudeerden. We zijn enorm trots op onze toegewijde docenten die kwalitatief hoogstaand en innovatief onderwijs leveren aan onze studenten. De volgende docenten hebben hun BKO-certificaat behaald:

Dr. Patricia Rogetzer

Dr. Renata Guizzardi-Silva Souza

Dr. Lonneke Lenferink

Dr. Bas de Boer

Dr. Lucas Meertens

Dr. Lean Kramer

Dr. Athanasios Votsis

Dr. Hanneke Scholten

Jule Landwehr, MSc

Rick Pinkster, MSc

Marleen Haandrikman, MSc

We werden vergezeld door programmadirecteuren dr. Christina Bode, dr. Michael Nagenborg, dr. Gül Özerol, evenals Sandra Prent, vertegenwoordiger van HR. Wij feliciteren de docenten nogmaals met deze mijlpaal! Foto: (vanaf linksboven:) Dr. Lonneke Lenferink, Dr. Renata Guizzardi-Silva Souza, Dr. Lucas Meertens, Dr. Hanneke Scholten. (bovenste middelste rij links:) Marleen Haandrikman, Dr. Bas de Boer, Rick Pinkster, Dr. Athanasios Votsis. (onderste middelste rij links:) Dr. Christina Bode, Dr. Lean Kramer. (linksonder:) Dr. Michael Nagenborg, Jule Landwehr, Dr. Gül Özerol C. Veldhuis.