UTFaculteitenBMSNieuwsCall for proposals onderwijs innovatie

Call for proposals onderwijs innovatie

De call for proposals voor het WSV fonds is weer geopend. Het primaire doel van het WSV-fonds is om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren ten behoeve van onze studenten. Het fonds dient als een waardevol middel om onze faculteit te ondersteunen bij het ontwikkelen en implementeren van innovatieve onderwijsmethoden, technologieën en programma's. Of het nu gaat om het integreren van nieuwe technologieën, het ontwerpen van interdisciplinaire cursussen of het implementeren van innovatieve onderwijsmethoden, dit fonds heeft de potentie om de nodige ondersteuning te bieden bij het realiseren van onze onderwijsvisie.

We nodigen faculteitsleden van harte uit om na te denken over mogelijke projecten die in aanmerking komen voor financiering en om voorstellen in te dienen op 15 april. Meer informatie over de financieringscriteria en de aanvraagprocedure vind je hier: Onderwijsinnovaties | WSV Aanvraagprocedure 2024 | BMS Teaching Academy (utwente.nl).

Laten we samenwerken om ons onderwijs te verrijken en onze studenten de best mogelijke leerervaring te bieden. Mocht je vragen hebben of meer informatie willen, neem dan gerust contact op met de BMS Teaching Academy via Rianne Kaptijn op rianne.kaptijn@utwente.nl.