UTFaculteitenBMSNieuwsMedical Physiology & eHealth Domein

Medical Physiology & eHealth Domein

Dinsdag 2 juli, 12:00-13:30 uur, vindt de domeinbijeenkomst van TechMed's domein Medische Fysiologie & eHealth Technologie plaats.

Dit domein is een van de vijf onderzoeksdomeinen binnen TechMed, waarin onderzoekers van verschillende groepen en faculteiten die werken aan Medische Fysiologie of eHealth technologie elkaar leren kennen, kennis van hun onderzoek delen, updates van TechMed ontvangen en elkaar informeel ontmoeten om mogelijk nieuwe samenwerkingen te vinden.

Graag nodigen we alle onderzoekers uit die onderzoek doen dat gerelateerd is aan dit thema. Bijvoorbeeld onderzoekers die werken aan de ontwikkeling van sensortechnologie, ontwerp van gezondheidstechnologie, data science in de gezondheidszorg, e-coaching, technologie van ziekenhuis naar huis, etc.

Dinsdag 2 juli, 12:00-13:30 @TechMed TL1133 < Save the date! De inhoud van deze bijeenkomst wordt later bekendgemaakt.

Aarzel niet om collega's van uw afdeling op de hoogte te brengen voor wie deze domeinbijeenkomst interessant kan zijn.

Als u vragen heeft of de outlook uitnodiging wilt ontvangen, kunt u mailen naar m.f.makkink@utwente.nl

Met vriendelijke groet,

Prof.dr.ir. Michel van Putten (Klinische Neurofysiologie, TNW), Prof.dr.ir. Monique Tabak (Biomedical Signals & Systems, EEMCS), en dr. Annemarie Braakman (Psychologie, Gezondheid & Technologie, BMS).