UTFaculteitenBMSDept HIBPADe digitale verandering in het openbaar bestuur tijdens de covid pandemie van vandaag

Onze collega Dr. Caroline Fischer besprak de digitale verandering in het openbaar bestuur tijdens de covid pandemie van vandaag. Prof. Dr. Tobias Brandt en Niklas Korte van de Universiteit van Münster publiceerden een studie "Covid as a driver of innovation" en nodigden uit voor een discussie met onderzoekers en praktijkmensen. De opgenomen discussie.

Dank ook aan NEGZ en Behördenspiegel voor het organiseren van dit evenement!

Caroline maakte vooral de relevantie duidelijk van een productieve foutencultuur die fouten moet omarmen en ervan moet leren in plaats van te risicomijdend te zijn. Als je meer wilt lezen over het verschil tussen risico- en foutenbeheer in de publieke sector, lees dan dit artikel  dat Caroline onlangs publiceerde met Dr. Emily Tangsgaard van de Universiteit van Aarhus.