UTVrijhof CultuurAgendaVoorstelling | Talent on the move

Voorstelling | Talent on the move Hollan Dance Festival

Maak nu al kennis met de sterren van morgen!

De volgende generatie danstalenten, vol explosiviteit en een ongekend hoog niveau aan energie, dat is de voorstelling ‘Talent On The Move’ van Holland Dance Festival en Codarts Rotterdam, dé internationale hotspot voor eigentijdse dans. Met trots laat Holland Dance Festival het Nederlandse publiek kennismaken met de sterren van morgen.

Zo'n dertig dansers, uit alle delen van de wereld, zullen een uniek programma laten zien. Hun jeugdige flexibiliteit vertaalt zich in prachtige solo's, duetten en groepsstukken - geput uit bestaand repertoire van internationale topchoreografen en uit nieuw werk van jonge choreografietalenten. Dit nieuwe werk is vaak speciaal voor Codarts dansers en voor deze tournee gecreëerd.

Holland Dance Festival en Codarts Rotterdam bieden jong toptalent graag een landelijk podium. Via 'Talent On The Move' kunnen de dansers uitgebreide, noodzakelijke podiumervaring opdoen, wat ze met passie en overgave doen. Het is een aanstekelijke, hartverwarmende voorstelling waarin het lijkt alsof hun energie nooit stopt.

Fotograaf: ©Arash Nikkhah-Teade | ©De Schaapjesfabriek Cast: Codarts Dance Company

Studenten met UnionCard€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50