UTVrijhof CultuurAgendaVrijhof Movie Night

Vrijhof Movie Night Derde editie

LEUKE FILMAVOND OP DE CAMPUS!

Vorig jaar hebben we een pilot gedraaid en die beviel. Dus, we gaan meer filmavonden organiseren en vandaag vindt de eerst gezellige filmavond van dit academiejaar plaats op onze campus! Deze speciale avond is de perfecte gelegenheid om even te ontspannen, nieuwe mensen te ontmoeten en te genieten van een geweldige film in goed gezelschap.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

• Filmvertoning: De titel van de film blijft nog even een verrassing! We zijn druk bezig met het kiezen van de perfecte film en zullen deze binnenkort onthullen. Houd de aankondigingen in de gaten!
  • Gezellige sfeer: De Agora wordt omgetoverd tot een knusse bioscoopzaal met comfortabele zitplaatsen en sfeerverlichting.
  • Kosten: Goedkoop! Voor iedereen kost een kaartje voor de film maar 5,- euro.

WAAROM ZOU JE KOMEN?

• Ontspanning: Even weg van de studieboeken en de stress, gewoon genieten van een goede film.
  • Sociaal: Een kans om medestudenten en collega's te ontmoeten en nieuwe vriendschappen te sluiten.

We hopen jullie allemaal te zien op deze geweldige filmavond! Vergeet niet je vrienden mee te nemen voor een nog leukere ervaring.

Tot dan!

Prijzen