UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night

Global Comedy Night Eerste editie van dit jaar

Global Comedy night, want er valt nooit genoeg te lachen!

Op een Globel Comedy Night in samenwerking met Comedytunes zie je drie van de beste comedians en een MC die de avond aan elkaar praat. De comedians vertellen in hoog tempo de meest absurde en hilarische verhalen. Een groot arsenaal aan comedians speelt in de shows van Comedytunes. Van bekende namen tot opkomende talenten.

De stand-up comedy shows van Comedytunes zijn zeer populair in Nederland. De regelmatig terugkerende line-up shows met verschillende comedians, de aanstekelijke en herkenbare huisstijl, de lekkere dikke volle zalen. Comedytunes is met ruim 100 shows per jaar een begrip geworden in de Nederlandse theaters en poppodia.

Kom eens langs! De maffe verhalen van comedians zorgen dat je automatisch endorfine en gelukshormonen gaat aanmaken. Na een avondje Comedytunes zul je merken dat je weer buiten staat met een fris en energiek gevoel. Gun jezelf die volle tank endorfine en dat frisse en energieke gevoel.

Nieuw dit jaar!

Vanaf dit academiejaar 2024-2025 zit er een drankje bij jouw Global-Comedy-ticket in. Deze wordt tijdens de pauze uitgereikt.

Volgende global Comedy Nights

MC

Onze vast MC Adam Fields is uiteraard weer van de partij. Een echte Londenaar die al een tijdje in Amsterdam woont. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek via zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor.

Line-up

Zodra de line-up bekend is zullen we deze natuurlijk direct aan je bekendmaken.

Illustraties/logo: Dimitri Jansma

Studenten met UnionCard, Incl. drankje€ 7,50