UTVrijhof CultuurExpositie: 10 JAAR EXHIBID

Expositie: 10 JAAR EXHIBID STUDENTEN INDUSTRIËEL ONTWERPEN UT

Op de jaarlijkse expositie “ExhibID” kunnen studenten van de opleiding Industrieel Ontwerpen van de Universiteit Twente, die daarnaast bovendien ook lid zijn van studentenvereniging SG Daedalus, creatief projectwerk laten zien dat ze op en naast hun studie maken. Elke student krijgt een eigen stuk muur of vloer in de grote expositieruimte waarin deze zich kan uitleven qua decor of thema.

Het tentoongestelde werk richt zich op, maar is niet beperkt tot, productontwikkelingsstudies, grafisch werk, fotografie, schilderijen, meubels, tekeningen en nog veel meer. Industrieel Ontwerpen is al een creatieve studie, maar in deze tentoonstelling willen deze studenten ons laten zien dat hun creatieve kant ook verder gaat buiten hun werk en studie.

De expositie van dit jaar is speciaal, omdat het de 10e keer is dat de studenten hun werk kunnen laten zien in de grote expositieruimte in Vrijhof. Daarom hebben sommige studenten ook ouder werk van eerdere ExhibID's ingeleverd om terug te kijken naar wat er in de jaren daarvoor te zien was.