UTVrijhof CultuurExpositie | Selection University of Twente ART collection

Expositie | Selection University of Twente ART collection

Motivatie door inspiratie

Universiteit Twente heeft een gevarieerde kunstcollectie, waarvan een deel is ondergebracht in de kunstbibliotheek. Medewerkers en studenten kunnen hieruit werk kiezen voor hun werkplek op de Campus. Om dit te stimuleren maken we regelmatig een tentoonstelling met een selectie uit dit deel van de kunstcollectie.

“Motivatie door inspiratie” is wat ons bij Vrijhof Cultuur in het hoofd opkomt als we denken aan kunst voor op de werkvloer. Want wat kan er gebeuren als je tijdens het werken even een paar minuutjes naar een kunstwerk kijkt tussen het werken door. Het kan een perfecte afleiding zijn tijdens een stressvolle dag, een bron van inspiratie, reflectie, relativering, rust. Gewoon iets heel speciaal extra’s voor jezelf voor tijdens een werkdag.

Dus heb je nog geen kunstwerk voor je werkkamer op de Campus? Probeer het gewoon een keertje uit!

We hebben in de kleine expositieruimte in de Vrijhof alvast een selectie gemaakt van wat we zoal in de aanbieding hebben vanuit de UT kunst collectie.