UTDienstenCFMDuurzaamheidEvenementenClimate Cafe: Klimaatverandering, een gezonde planeet en groene gezondheidszorg

Climate Cafe: Klimaatverandering, een gezonde planeet en groene gezondheidszorg

Vier keer per jaar organiseert het Climate Centre het Climate Café: een informeel evenement waar je mensen kunt ontmoeten en geïnspireerd kunt worden door mensen die gepassioneerd zijn over onderwijs en onderzoek dat klimaatactie ondersteunt. Onderzoekers en studenten delen hun werk om klimaatverandering tegen te gaan en we informeren je over de laatste ontwikkelingen en toekomstplannen voor het Climate Centre zelf. Natuurlijk is er ruimte voor je vragen, je ideeën en opmerkingen, en tijd om in contact te komen met je collega-onderzoekers op de UT.

• Wat: Climate Café
  • Wen: Woensdag 16 Oktober, 10:00-11:30
  • Where: TechMed Centre Auditorium (TL 1133), Universiteit Twente

Klimaatverandering, een gezonde planeet en groene gezondheidszorg

Dit evenement is in het Engels. Meer informatie vind je op de Engelstalige pagina.