UTDienstenCFMDuurzaamheidEvenementenSustainability Week 2024

Sustainability Week 2024 Kies je favoriete duurzame evenement

Sustainability Week 2024 is een reeks leuke en interessante evenementen, bedoeld om je te inspireren en te betrekken bij de duurzaamheidsbeweging. Dit jaar organiseert UT's Green Hub Twente het evenement voor de vijfde keer. De Week van de Duurzaamheid is nu verspreid over twee weken, van 7 tot en met 18 oktober. Tijdens deze evenementen kun je meer leren over duurzaamheid, mede-duurzaamheidsenthousiastelingen ontmoeten - en er nog plezier aan beleven ook!

Evenementen

Maak je keuze uit de verschillende evenementen: geef je oude kleren een tweede leven (en vind nieuwe favorieten) op de kringloopmarkt, verken onze duurzame campus tijdens een van de twee begeleide Sustainability Walks, of test je kennis tijdens de Sustainability Pub Quiz! De volledige lijst met evenementen vind je op de website van de Week van de Duurzaamheid.

Bekijk alle evenementen van Sustainability Week 2024
Go to the website

Over Sustainability Week

In 2019 organiseerde de UT Sustainability week voor het eerst. Sinds 2020 werd het evenement georganiseerd in samenwerking met ROC van Twente en Saxion. Dit jaar organiseert Green Hub Twente de week weer zelf, maar bundelen ze hun krachten met duurzaamheidsminnende studenten en medewerkers om twee weken vol evenementen vol duurzaamheid te organiseren.