UTFaculteitenEEMCSNieuwsEven voorstellen: Simone Oolhorst

Even voorstellen: Simone Oolhorst

Hallo allemaal!

Mijn naam is Simone Oolhorst en ik ben sinds kort hoofd van het Office of Educational Support (OES) aan de faculteit EEMCS. Ik vind het geweldig om deel uit te maken van dit team en de kans te krijgen om een positieve impact te hebben op de reis van onze studenten.

Ik werk sinds 2007 bij de Universiteit Twente, begonnen als toelatingsmedewerker bij CES en uiteindelijk opgeklommen tot afdelingshoofd Studentenzaken en Services in 2018. Dit is de afdeling van CES die de student zo soepel mogelijk door het proces van aanmelding, toelating, visum, studentenhuisvesting en inschrijving loodst.

Ik vind het echt geweldig om samen te werken met alle getalenteerde OES-collega's om onze studenten op EEMCS goede ondersteuning en begeleiding te bieden. Samen zullen we hard werken om de kwaliteit van het onderwijs te behouden en te verbeteren en een gastvrije en inclusieve leeromgeving te creƫren.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het warme welkom dat ik heb mogen ontvangen. Ik kijk er echt naar uit om met ieder van jullie samen te werken terwijl we samen aan deze spannende reis beginnen.