UTFaculteitenEEMCSNieuwsKick-In barbecue Creative Technology

Kick-In barbecue Creative Technology

De Kick-In activiteiten zijn in volle gang. Zo ook voor alle Create Bachelor studenten. Zo werd er gisteren een feestelijke barbecue, als informele opening van het studiejaar, georganiseerd. Niet alleen erg gezellig, maar ook erg bijzonder. Dit jaar verwelkomden we namelijk voor het eerst ook studenten van de Bachelor VU Create lichting.

Alma Schaafstal, Programme Director Creative Technology, verwelkomde alle studenten in Twente en stond stil bij de aanwezigheid van de VU Create studenten. In haar eigen woorden: ‘It is great to have you here for the first time!’ Drie jaar lang is er door veel mensen hard gewerkt en al die tijd voelde een locatie in Amsterdam als een goed idee. Het was daarom extra bijzonder om alle studenten bij elkaar te zien. Alma wenste iedereen een hele fijne en mooie tijd toe de komende jaren. Onder luid applaus werd er samen geproost.

VU Create studenten op bezoek

Op de foto zien we twee VU studenten Marit en Floor (woonachtig in Haarlem en Utrecht) die ook tijdens de Kick-In aanwezig waren. Beiden hebben veel zin om te starten. Ze voelden gelijk een warm welkom op de UT tijdens de Kick-in. Zij hadden de opleiding Creative Technology al langer op het oog, maar twijfelden vanwege de afstand naar Twente. De VU Create opleiding in Amsterdam was dus zeker een uitkomst!

De officiele opening van Create&VU vindt op een later moment plaats.

Als feestelijke traktatie stond er een heuse Create ijskraam, waar iedereen gretig van gebruikmaakte.