UTFaculteitenETAgendaHealthTech Nexus: Joint Matchmaking Event

HealthTech Nexus: Joint Matchmaking Event

Sluit je aan bij ons voor het samenwerkingsinitiatief tussen Radboudumc en de Universiteit Twente! Beide instellingen zijn enthousiast om hun partnerschap op het gebied van onderzoek, onderwijs en innovatie te versterken. Door gebruik te maken van onze langdurige samenwerking en lopende projecten, zetten we de volgende stap om onze samenwerking te verdiepen en te verbreden.

Om kennisuitwisseling te faciliteren en verbindingen te stimuleren, zijn we verheugd om ons aankomende Joint Matchmaking Event op 6 november aan te kondigen. Dit evenement is voornamelijk georganiseerd om meer te weten te komen over het initiatief en staat ontmoeten en verbinden centraal. Er vinden pitches plaats en de geavanceerde gezondheidszorgfaciliteiten gepresenteerd, waarmee deelnemers een eerste indruk krijgen van de expertise en middelen van beide instellingen.

Het evenement is open voor alle medewerkers van Radboudumc en de Universiteit Twente op medisch gebied. Dit evenement heeft tot doel betekenisvolle discussies op gang te brengen over mogelijke samenwerkingsverbanden. Of je nu geïnteresseerd bent in het pitchen van je project om partners te vinden voor calls of eenvoudigweg partnerschapsmogelijkheden wilt verkennen, dan wel geïnformeerd wilt worden over de instellingen, er is voor ieder wat wils op het Matchmaking Event.

Mis deze kans niet om verbinding te maken, te leren en de mogelijkheden voor samenwerking tussen Radboudumc en de Universiteit Twente in het HealthTech Nexus initiatief te verkennen. Noteer de datum, registreer nu en sluit je aan voor een inspirerende avond van ontdekking en het opbouwen van partnerschappen!

Algemene informatie
  • Datum: 6 november 2024
  • Tijd: 18.00 - 20.00
  • Taal: Engels
  • Locatie: TechMed Centrum, op de campus van de Universiteit Twente | Hallenweg 5, Enschede

Het programma

Informele borrel en registratie

• Gedurende dit moment is de borrel parallel aan de afsluitende borrel van het TechMed Event. Een goede mogelijkheid om niet alleen de deelnemers van het Joint Matchmaking Event te ontmoeten, maar ook externen.

Welkomstwoord en introductie op HealthTech Nexus

Pitches door deelnemers

Meet & Eat

• Ontmoet onder het genot van een hapje en drankje de deelnemers. Maak contact met interessante deelnemers, die je opvielen tijdens de pitches, en verken samenwerkingen.

Reflecteren op kansen, samenwerkingen en uitwisselingsmogelijkheden

Afsluiting

Pitches

Om kennisuitwisseling te bevorderen en verbindingen te stimuleren, gaan deelnemers een pitch verzorgen over hun werk en ambities (onderzoek of onderwijs) binnen de gemeenschap van de Universiteit Twente en Radboudumc te delen en met elkaar in contact te komen.

Het indienen van abstracts is nu geopend. We nodigen medewerkers op het gebied van gezondheidszorgonderwijs en -onderzoek uit om een abstract in te dienen voor presentaties van 5 minuten. Op basis van het aantal ingediende abstracts en (bij voorkeur) een gelijke verdeling tussen beide instellingen, worden er planningen en parallelsessies over verschillende thema's georganiseerd. Bij te veel aanmeldingen voor de beschikbare tijdslots zal er een selectie worden gemaakt.

Algemene criteria

• De oproep voor pitches is bedoeld voor alle medewerkers (onderzoek en onderwijs) van de Universiteit Twente en Radboudumc die actief zijn in de gezondheidszorg. Daarnaast kunnen ook masterstudenten die hun masterproject binnen een onderzoeksgroep uitvoeren een abstract indienen.
  • Je mag slechts één pitch verzorgen als presenterende auteur.
  • Bij een groot aantal aanmeldingen worden pitches geselecteerd op zowel wetenschappelijke kwaliteit, begrijpelijkheid voor de brede gemeenschap en complementariteit.

Richtlijnen

• Alle pitches moeten worden gepresenteerd voor een breed publiek, niet voor experts in je vakgebied.
  • Alle pitches moeten in het Engels zijn.
  • Elke pitch duurt maximaal 1 minuut (duurt de pitch langer dan zal de moderator ingrijpen en verzoeken om onmiddelijke afronding) Er zal geen Q&A-sessie zijn na elke pitch. Als er een vraag is, benader dan de spreker tijdens het diner of het evenement en maak contact.
  • Je kan geen gebruik maken van ondersteunende middels zoals PowerPoint.

Registratie

Als medewerker van het Radboudumc hoeft u onderstaand formulier niet in te vullen. Let op: er is een speciaal Radboudumc inschrijfformulier. Neem hierover contact op met Nathalie Bovy, via dit mailadres.

Dit formulier is alleen bedoeld voor UT' ers (in het Engels)
Klik hier

Hoewel dit een gratis evenement is, is het belangrijk om te onthouden dat registratie voor dit evenement niet vrijblijvend is. We rekenen op jouw deelname. Als je niet in staat bent om het evenement bij te wonen waarvoor je al geregistreerd bent, vragen we je vriendelijk om ons op de hoogte te stellen. Stuur een e-mail naar techmed-events@utwente.nl.

HealthTech Nexus

HealthTech Nexus is het strategische partnerschap tussen Radboudumc en Universiteit Twente op het snijvlak van medische technologie en gezondheid. We werken samen met partners aan kennisontwikkeling, onderwijs en innovatie om te voorzien in de unmet need op het gebied van gezondheid en gezondheidszorg: urgente behoeftes waar nog geen goede oplossingen voor bestaan.