UTFaculteitenETNieuwsMeld je aan voor Future of Advanced Manufacturing (FoAM) 2023 Symposium

Meld je aan voor Future of Advanced Manufacturing (FoAM) 2023 Symposium

Kom naar het Symposium Future of Advanced Manufacturing (FoAM) 2023, dat plaatsvindt van 10 tot 12 oktober. We brengen vooraanstaande experts op dit gebied samen om inzichtelijke gesprekken te voeren en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van geavanceerde productietechnologieën en -methodologieën te verkennen. De sessies worden gepresenteerd door directeuren en managers van onderzoekscentra of -groepen van verschillende internationaal vooraanstaande universiteiten.

Dit evenement biedt een samenwerkingsplatform om te netwerken en contacten te leggen tussen gelijkgestemde personen die het doel delen om gezamenlijk de toekomst van toegepast onderzoek in geavanceerde fabricage te vormen.

Mis de kans niet om in de voorhoede te staan van innovatie in deze dynamische industrie. Meld je nu aan en maak deel uit van de toekomst tijdens FoAM 2023!

Aanmeldformulier FoAM 2023
Meld je nu aan!

Openingsweek Advanced Manufacturing Centre

Het FoAM 2023 Symposium maakt deel uit van de openingsweek van het Advanced Manufacturing Centre. Het symposium wordt georganiseerd door het Fraunhofer Innovation Platform for Advanced Manufacturing aan de Universiteit Twente (FIP-AM@UT) in samenwerking met de ET-faculteit.

FIP-AM@UT is een toegepast onderzoekscentrum met een sterke focus op geavanceerde productie. Ze werken nauw samen met fabrikanten om innovatieve en geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen, die uiteindelijk de industriële productiegemeenschap versterken en de maatschappij als geheel ten goede komen.

Het Advanced Manufacturing Centre dient als een industriële werkvloer die alle competenties van FIP-AM@UT belichaamt. Het fungeert als een levende demonstratie- en testfaciliteit voor state-of-the-art machines en de nieuwste concepten in Advanced Manufacturing. AMC/FIP zijn gevestigd aan de overkant van De Spiegel.

Download het programma voor FoAM 2023 in het English