UTTechMedTechMed CentrumNieuwsTechMed Magazine 2024 is nu te lezen!

TechMed Magazine 2024 is nu te lezen!

We zijn blij dat we de nieuwste editie van ons TechMed Magazine met jullie kunnen delen. In deze uitgave geven we een overzicht van de Facts & Figures van het TechMed Centrum van de Universiteit Twente en delen wij ervaringen van externe organisaties die met ons samenwerken. Bovendien belicht het magazine regionale, nationale en internationale projecten gericht op onderwijs, onderzoek en innovatie die allemaal bijdragen aan duurzame en gepersonaliseerde gezondheidszorg.

In deze uitgave:

• Ontdek hoe alumni van Technische Geneeskunde de faciliteiten van het TechMed Centrum gebruiken voor baanbrekend onderzoek en onderwijs.
  • Lees hoe onze externe partnerschappen leiden tot baanbrekende resultaten en innovaties.
  • Sonia Garcia Blanco onthult in een exclusief interview een apparaat voor snelle en nauwkeurige sepsisdetectie.
  • Hoe beïnvloeden zwakke elektrische velden diepe hersenstimulatie? Bettina Schwab onthult verrassende inzichten.
  • En nog veel meer!
TechMed Magazine 2024
Lees het nu (Engels)!

Veel leesplezier met deze nieuwe editie van het TechMed Magazine 2024.