UTFaculteitenTNWNieuwsTrots op onderwijsinnovatie: Hoe het VIS-project bijdraagt aan een duurzame toekomst

In samenwerking met toonaangevende internationale universiteiten heeft de Universiteit Twente het voortouw genomen in een baanbrekend project dat impactvolle leerervaringen oplevert. Het VIS-project inspireert studenten en docenten om creatieve, duurzame oplossingen te ontwikkelen binnen de nanotechnologie. Dit project laat zien hoe onze universiteit en internationale partners bijdragen aan een betere, duurzamere wereld.

Lees hoe Arturo Susarrey (TNW), Herbert Wormeester (TNW) en Linlin Pei (CES) deze internationale samenwerking op het gebied van onderwijs en onderzoek tot een succes hebben gemaakt.