UTUT-KringArchiefActiviteiten2024Theatershow Positieve Gezondheid

Theatershow Positieve Gezondheid

Datum: Dinsdag 25 juni 2024
Locatie: Vrijhof - Agora (Universiteit Twente)
Tijd: 15.30 - 17.30 uur
Kosten: Gratis

Spitholt gaat met haar publiek in gesprek over Positieve Gezondheid en de belangrijke rol hiervan binnen het onderwijs. Ontdek welke stappen jij kunt zetten voor opgroeiende kinderen, jongeren en studenten. Het doel van deze bijeenkomst is om samen te leren, ervaringen te delen en bij te dragen aan de Positieve Gezondheid van alle kinderen, jongeren en studenten in Enschede. Klik op de link voor meer informatie.

Spitholt motiveert ons om aan de slag te gaan met ons eigen geluk, met focus op communicatie, innerlijke kracht en het overbrengen van Positieve Gezondheid. Spitholt is daarnaast de bedenker van het vak Gelukskunde, dat ze doceert, naast economische vakken, aan de Saxion Hogeschool in Enschede. Verder is ze een veel gevraagd spreekster in het bedrijfsleven, bij zorginstellingen, gemeenten, op scholen en congressen. Ze is schrijfster van het boek voor volwassenen: Wil je gelijk of wil je geluk? en van het kinderboek: Vandaag is mijn Lievelingsdag!

Kom en laat je inspireren!