Terugblik Afsluiting Academisch Jaar

Precies een week geleden sloten we samen op feestelijke wijze het academisch jaar af. Onder het genot van een hapje en een drankje keken we terug op een academisch jaar als geen ander. Bijna vijfhonderd studenten en medewerkers bezochten het evenement online of fysiek.

De festiviteiten op locatie stonden in het teken van samenzijn, op gepaste afstand genieten van elkaars gezelschap en het glas heffen. Je kon individueel deelnemen of door voorgedragen te worden door collega's of studenten. Sommige van deze nominaties werden gefilmd en tijdens het evenement uitgezonden.

De mensen die het evenement online bijwoonden, kregen de kans om hun eigen programma gedeeltelijk samen te stellen. Sommigen kozen ervoor het reguliere programma te bekijken, anderen zagen de openingstoespraak van Rector Magnificus Tom Veldkamp en namen daarna deel aan een interactieve cocktailworkshop. Zo proostten zij, samen met alle collega's die bij het U Parkhotel aanwezig waren, op de afsluiting van het academisch jaar en een mooie zomer.

Hieronder een terugblik in beeld. Iedereen bedankt voor de deelname en tot volgend jaar!