Wat doe jij deze herfst? Doe mee met de Autumn Challenge!

Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij werken aan praktische casussen in een online team, samen met studenten vanuit verschillende universiteiten in Europa? Doe dan mee aan de Autumn Challenge!

In dit extracurriculaire programma, opgestart door de UT, komen studenten van verschillende disciplines en universiteiten samen om te werken aan uitdagende casussen vanuit de ECIU onder het thema “Smart, resilient and happy communities”. Het programma kan naast de gewone studie gevold worden en is volledige online. Het bestaat uit colleges, masterclasses, skills workshops, webinars en een groep project in een virtual team, met daarnaast team-building opdrachten en andere sociale activiteiten. Het Autumn Challenge programma loopt tussen 12 oktober 2021 en 13 januari 2022. Het programma heeft een studielast van 4 EC en is gericht op gemotiveerde Bachelor 2-3 en beginnend Master studenten. Ben jij geïnteresseerd in wat dit flexibele, unieke en interactieve programma heeft te bieden? Bezoek onze website https://www.utwente.nl/en/autumn-challenge/, kom naar onze informatie sessies en meld je aan vóór 15 september!