HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWegwerkzaamheden aan de kruising De Zul - Dienstweg vanaf 4 februari

Wegwerkzaamheden aan de kruising De Zul - Dienstweg vanaf 4 februari

Vanaf vrijdag 4 februari start Lansink Wegenbouw met de wegwerkzaamheden aan de kruising De Zul - Dienstweg, hier vertellen wij je in dit bericht graag meer over. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van het project 30km-zone campus.

Wat gaat er gebeuren?

De kruising wordt omgebouwd naar een plateau. Dit betekent dat de volledige constructie wordt opgebroken en er nieuwe bestratingsmaterialen aangebracht gaan worden. Het plateau wordt met gele stenen verhoogd aangebracht om de veiligheid te vergroten. De werkzaamheden starten op vrijdag 4 februari en duren ca. drie weken.

Aan de Zul en Dienstweg zitten een aantal panden, zoals; UT gebouwen; Hogedruklab (8), Garage (5), Seinhuis (7), Paviljoen (6) en NewMotion Charging Station. Deze panden blijven altijd bereikbaar. Je dient aan te rijden via de Boerderijweg. Ons werkgebied (roze gearceerd) en de aanrijroute (rode lijn) zijn hieronder in figuur 1 weergegeven:

Figuur 1: huidige situatie waarbij met rood de aanrijroute is aangegeven.

Vragen

Heb je vragen over dit bericht, neem contact op met Andre de Brouwer.