HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWegwerkzaamheden kruising De Boerderijweg-De Horst vanaf 10 maart

Wegwerkzaamheden kruising De Boerderijweg-De Horst vanaf 10 maart

Vanaf donderdag 10 maart start Lansink Wegenbouw met de wegwerkzaamheden aan de kruising De Boerderijweg-De Horst. In dit bericht lees je hier meer over. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van het project 30km-zone campus.

Wat gaat er gebeuren?

De kruising De Boerderijweg-De Horst wordt omgebouwd naar een plateau. Dit betekent dat de volledige constructie wordt opgebroken en er nieuwe bestratingsmaterialen aangebracht gaan worden. Het plateau wordt met gele stenen verhoogd aangebracht om de veiligheid te vergroten. De werkzaamheden starten, mits de weersomstandigheden het toelaten,  op donderdag 10 maart en duren circa twee weken. Ons werkgebied (rood gearceerd) is hieronder in figuur 1 weergegeven:

Figuur 1: huidige situatie waarbij met rood de tijdelijke rijroute is aangegeven.

Doorgaand verkeer richting De Boerderijweg, De Horst en De Achterhorst kan gebruikmaken van de tijdelijke omleidingsroute over De Zul-Horstlindelaan-De Achterhorst. Ook het verkeer richting P2, P3 en P4 kan gebruikmaken van deze tijdelijke omleidingsroute. De rijroute is in bovenstaande figuur 1 weergegeven met een rode lijn.

Vragen

Heb je vragen over dit bericht, neem contact op met Andre de Brouwer.