HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenUT start met inloopcafé waar iedereen kan praten over de oorlog in Oekraïne

UT start met inloopcafé waar iedereen kan praten over de oorlog in Oekraïne

De situatie in Oekraïne raakt onze UT community. We zijn niet alleen bezorgd om onze Oekraïense en Russische studenten en collega's, maar om iedereen die door oorlog wordt getroffen. Daarom zal vanaf maandag 14 maart, voor in ieder geval de komende twee weken, een dagelijks inloopcafé beschikbaar zijn voor studenten en medewerkers van de UT. Een veilige ruimte waar iedereen hun verhaal kan vertellen als ze dat willen.

Het inloopcafé is op de Campus, gebouw de Bastille, in de Global Lounge. Je kunt binnenlopen op elk moment dat de Bastille open is. In het café kun je, je verhaal kwijt en andere community leden ontmoeten. Er is in ieder geval begeleiding aanwezig tussen 12.30 - 13.30 uur.

Kijk voor meer informatie over de situatie in Oekraïne op utwente.nl/ukraine. Voor meer informatie over ondersteuning bij je well-being kijk op utwente.nl/employee-wellbeing en als student op utwente.nl/student-wellbeing voor een overzicht van alle initiatieven en contactgegevens.