HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenProbleem levering melktopping warme drankenutomaten

Probleem levering melktopping warme drankenutomaten

Helaas kampt Maas (koffieleverancier UT) met problemen met de uitlevering van de melktopping. Deze melktopping wordt gebruikt voor o.a. cappuccino, koffiemelk, chocolademelk etc. De laatste voorraad is reeds bijgevuld in de warme drankenautomaten. Het kan dus voorkomen dat een aantal warme drankenautomaten een melding zullen geven dat consumpties met melk niet geconsumeerd kunnen worden. Om welke machines dit zal gaan, is niet in te schatten.

De verwachting is dat de UT begin volgende week weer bevoorraad wordt. Echter kan het even duren voordat de warme drankenautomaten allemaal zijn bijgevuld, dit door de grote hoeveelheid automaten op de campus.

Onze excuses voor de eventuele ontstane overlast.