HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenUpdate: infrawerkzaamheden uitbreiding Koelgebouw

Update: infrawerkzaamheden uitbreiding Koelgebouw

Zoals we eerder berichten, vinden er infrawerkzaamheden plaats ten behoeve van de uitbreiding van het Koelgebouw. De werkzaamheden worden uitgevoerd door de BAM-infra. Vanwege de vele regen en de vorst van de afgelopen periode zijn sommige werkzaamheden vertraagd. In dit bericht geven we een korte update over de werkzaamheden die nog uitgevoerd moeten worden.

WAt moet er nog gebeuren?

• Straatwerk van de fietsenstalling.
  • Herstelwerk van het straatwerk van de buffer van het koelgebouw fietsenstalling.

Werkzaamheden nemen ongeveer 6 tot 8 weken in beslag.

Planning

Bij goed weer worden deze werkzaamheden eind januari /begin februari uitgevoerd.

Wat merk je ervan?

Naar verwachting zal er weinig overlast zijn. De medewerkersfietsenstalling en de ingangen van de Horst blijven gewoon bereikbaar.

Vragen

Mocht je naar aanleiding van dit bericht vragen hebben, neem dan gerust contact op met Stef Migchelbrink