Infrawerkzaamheden studentenwoningen Boulevard

Deze week zijn we gestart met infrawerkzaamheden (vervangen en omleggen van kabels en leidingen) voor de studentenhuisvesting Boulevard. Deels vinden de werkzaamheden plaats op de bouwlocatie en deels daaromheen. We proberen de overlast zoveel mogelijk te beperken. De werkzaamheden zijn opgedeeld in vijf fasen en lopen van week 4 t/m week 21 met een aantal onderbrekingen. In dit bericht geven we een toelichting op de werkzaamheden met betrekking tot de eerste twee fasen die in week 4 t/m 9 en week 11 t/m 15 gepland staan.

Werkzaamheden rond Boulevard/Sportcentrum - week 4 t/m 9

Deze week wordt gestart met het vervangen van bekabeling richting het Sportcentrum. Bij de werkzaamheden moet men ook door de kooi van Tartaros. De aannemer zorgt ervoor dat tijdens de werkzaamheden zo min mogelijk overlast wordt veroorzaakt. De toestellen zijn gewoon bereikbaar en te gebruiken.
De werkzaamheden in dit gebied duren ongeveer tweeënhalve week.

Werkzaamheden Boulevard/Bastille/Vrijhof - week 11 t/m 15

Vanaf 11 maart (week 11) wordt gestart met werkzaamheden tussen de Vrijhof/Bastille en het bouwterrein en van de studentenwoningen. Mochten hiervoor tijdelijke omleidingen of iets dergelijks nodig zijn dan communiceren we hier van tevoren over via de Service Portal.

Op de hieronder getoonde plattegrond staan de werkzaamheden weergegeven.

Totaaloverzicht werkzaamheden

Wat merk je van de werkzaamheden?

We verwachten weinig overlast. Bij de bovengenoemde werkzaamheden kan er soms wat geluidsoverlast zijn door graafwerkzaamheden. Daarnaast kan overlast ontstaan vanwege de afzettingen/omleidingen door het bouwverkeer dat rondrijdt.