Lifestyle Checks voor studenten

Onlangs heeft SWIP - Student Well-Being Improvement Programme - een pilot gehouden voor Lifestyle Checks voor studenten. Vanwege het succes van de 1e pilot zijn we gestart met de 2e pilot en we hebben nog een paar vrije plekken voor volgende week maandag 27 mei en maandag 24 juni.

De Lifestyle Check bestaat uit drie onderdelen:

- Vragenlijsten (worden opgestuurd en moeten voor de check beantwoord worden)
- Biometrie (gewicht, lengte, BMI, vetpercentage, cholesterol, glucose, bloeddruk en middelomtrek)
- Begeleidingsgesprek met een leefstijlcoach (en, als een deelnemer daarvoor kiest, nog een gesprek na 2-3 maanden om de voortgang te controleren)

Als je geïnteresseerd bent, schrijf je dan hier in. Houd er ook rekening mee dat het aantal plaatsen beperkt is.

Vragen? Neem gerust contact op met Magdalena Sztych-de Vries Programmamanager SWIP; m.g.sztych@utwente.nl.