Sluit je aan bij onze crew voor de Kick-In 2025!

Zoals jullie allemaal weten begint elk academisch jaar met een negendaagse introductieperiode; de Kick-In. Dit is de beste manier om de universiteit, de campus, de binnenstad en je medestudenten te leren kennen. De Kick-In is dan ook een niet te missen kickstart van het studentenleven in Enschede.

Elk jaar wordt de Kick-In georganiseerd door zes enthousiaste studenten die een jaar lang hard werken om de aankomende studenten de best denkbare introductieperiode te geven. Een bestuursjaar bij de Kick-In is niet alleen een ontzettend leuke ervaring, maar ook een uitzonderlijke kans om jezelf te ontwikkelen buiten je studie om. Terwijl de huidige Kick-In Commissie druk bezig is om de editie van dit jaar tot een groot succes te maken, zijn ze op zoek naar gemotiveerde studenten om de Kick-In van 2025 te organiseren. Heb je interesse of wil je meer informatie, neem dan contact op met de Kick-In Commissie via chair@kick-in.nl.

De Universiteit Twente hecht veel waarde aan het eerste contact van nieuwe studenten met onze universiteit. Daarom willen we het belang van de Kick-In Commissie voor deze universiteit benadrukken en de zoektocht naar nieuwe commissieleden onder de aandacht brengen. Je helpt niet alleen de universiteit, maar je begint ook aan een reis van blijvende herinneringen en onschatbare persoonlijke ontwikkeling.